keskiviikko 28. lokakuuta 2020

Hei te ihanat!

 Mun on nyt vaan pakko suosiolla viimeinkin pistää tää hetkeks jäihin, mulla on pari osaa tossa valmiina että tiputtelen ne tänne jossain kohtaa, mutta nyt ei vaan jaksaminen riitä tähän eikä kirjottaminen luista. :/

Mulla on aika hullunmyllyä elämä, keskitän kaikki voimavarani meidän rottiin atm. Niitä on iso liuta ja koko ajan tuntuu tulevan lisää (meillä on 12 aikuista ja 14 pienen pientä poikasta kotona tällä hetkellä, että kyllä siinä vaan riittää hommaa... :D). Ja kokonaan pistän tän jäihin ihan vaan siksi kun revin stressiä kun en muista laittaa osia ulos ajallaan ja en saa aikaiseksi kirjoittaa lisää. Yritän kyllä tauon aikana kirjottaa mahdollisimman monta osaa tätä valmiiksi ja alan sitten julkaisemaan jälleen säännöllisesti kun on siihen mahdollisuus.

Olen kovin pahoillani, mutta teidän onneksi tää ei jäänyt nyt siihen kaikista jännimpään kohtaan tauolle, voin kertoa, että luvassa on aikamoista jännityselementtiä seuraavaksi. ;)

Ja olen yleisesti pahoillani, jos en jätä kommentteja, luen kyllä ahneesti teidän kaikkien tarinoita!

Hauskaa Halloweenia ja joulun odotusta sen jälkeen!

ps. ottakaa söpö kuva söpöistä pienistä joita voitte halutessanne syyttää tästä tauosta. ;D

1 kommentti:

  1. Tulin ilmoittelemaan, että Crosseilla on uusi osa: https://lc-cross.blogspot.com/2021/05/23-gian-silma.html

    VastaaPoista

Hei te ihanat!

 Mun on nyt vaan pakko suosiolla viimeinkin pistää tää hetkeks jäihin , mulla on pari osaa tossa valmiina että tiputtelen ne tänne jossain k...